...Norge...

image11


Som sagt det tog ju ett tag innan vi kom på hur vi skulle göra. Och jag kan säga att min kusin var ganska uttråkad på slutet och redo att ge upp.
Men så kom vi på att vi skulle åka i min mosters bil isället för min och då var saken biff. =)

image12

Vi åkte till Trondheim och stannade där en natt. Det visade sig på morgonen när vi gick ut på stan att det var en norsk matfestival där så vi bestämde oss för att shopa lite och äta lite skum mat. Det stod en snubbe och grillade en hel jävla ko. Det var skumt, men jävligt gott. =)


image14

Sedan när det var gjort åkte vi hem igen....


image15


image16


image18

All and all.... vi hade det ganska bra. Löv ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0