Stand up

Var på Magnus Betner igen och säg samma show igen. ME LÖÖÖV!
Så jävla rolig kille och han har dessutom något att säga. Minna kom upp och följde med och kollade jag tror att hon oxå gillade det. =)
Kaina skulle ha följt med men hon blev istället med bjuden av sin pappa på hans jobbs julfest. Det tycker jaqqg var gulligt att han bjöd med sin dotter.

Så när minna var här var jag såklart tvungen att ta fram färglådan och leka lite. Först så sminkade jag henne innan vi skulle på magnus.

image128

hon passar väldigt bra i mycke smink.... (inte avvis heller ska du veta) =)

sedan så hade vi lite tråkigt en kväll så då gjorde jag bara något galet för att ha något att göra....

1...

image129


2...


image130


3...


image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0