1..2..Step

Ännu en dag kommit och gått... Och fy vad tråkigt jag har haft. Längtar tills jag får mitt nya singstar. Hoppas på att kunna köra det lite på midsommar om inte folk.... (streeken) tjyv-tränar massa.

När jag skulle skaffa en blogg så frågade jag Minna varför jag skulle göra det. Det händer inget roligt att raportera i mitt liv. Men hon sa att jag kunde skriva om vad som helst så.... Idag har jag organiserat mina lösögonfransar i längd ordning. Och sedan har jag inte gjort mer.
Det är farligt när man får för tråkigt... det är då man kommer på sånt här....

WHAT THE FUCK!

image2

SCCCCNYYYYGGGGT!




Kommentarer
Postat av: Minna

Jag älskar att läsa bloggar,. Och känner på mig att ddin kommer bli rolig =) haha (oj va full jag är då hihi) hej ddå

2007-06-03 @ 02:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0