jag är en fågel nu

Idag är jag lite seg efter att  jag faktiskt tog mig ut på krogen igår. Det var vääldigt roligt att festa. Förfesten var nästan roligast och jag tyckte att det var väldigt kul att det kom så mycke folk. Trodde alldrig att det skulle bli så. Synd bara att jag hade lånat ut mitt batteri till kameran så att jag inte kunde dokumentera allt det roliga som hände och folk som hade klätt ut sig. Zandra och Sofia stod oxå för sången... för det var en evig kamp mellan damerna om vem som skulle ta hem schlager segern. =)

Så idag följde jag med Kaina till kyrkogården och tände ett ljus till Bosse. Det var massor av blommor där och några hade redan tänt ljus. Det var väldigt fint och jag tyckte att det var skönt att se att människor bryr sig så mycke som dom gör. Synd bara att det snöade hela natten så att det mesta var täckt av snö.
Vi åkte dit lite senare oxå typ vid tio tiden och då var där nästan inga som gick runt längre. Det var bara tyst och det var fullt med ljus överrallt och det var vackert. Och trots att det ligger ett täcke med snö så kan man ändå känna värmen av kärlek från den platsen.

Och så var vi ju på "teater" det var roligt. Men jag var inte riktigt på humör. Ska skratta åt det en annan dag. Men för er som vill skratta nu rekomenderar jag starkt att ni ska gå och se Klungan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0