Tisdag såklart.

idag är en sån där overklig dag när inget finns på riktigt och allt ligger där borta i dimman någonstans. Vet inte vad man ska göra eller vad man gör.
När jag vaknade i morse kändes det som om det gått en vecka. Eller rättare sagt som om igår var en vecka. För från att jag fick veta fram tills jag gick och la mig i sängen känns som om det aldrig tog slut. Jag var som inte trött eller nåt men samtidigt helt utmattad. Tiden stod bara stilla. Och min kära kombo var stark och modig. Och som jag sa igår. Jag önskar att jag kunde ta lite av det svåra men jag vet ju att du måste göra det själv. Så jag gör allt som du inte måste göra själv.
Och kom ihåg att många människor älskar och stöttar dig. Det viktigaste är att tänka på det bra sakerna och det som gör att det gör ont. För smärta och sorg kommer inte från hat, utan från kärlek.

Kommentarer
Postat av: Big K

Tack för att du finns. Älskar dig vännen! *krama*

2007-10-10 @ 15:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0