BTW

i morse kom jag att tänka på en ganska konstig sak. När jag var lite var jag ganska ofta hos mormor och morfar. Jag älskade verkligen att vara där, det hände alltid så mycke saker. Man fick ge vatten till hästarna och kära traktor och plocka bär och kära häst och allt möjligt. Det var super bra. Och när vi klev upp på morgonen fick jag alltid frukost av mormor för morfar hade jobbat natt och var tvungen att sova. Så jag satt inne i "sal'n" ch så kom mormor med frukost till mig. Det var en kopp te med massa honung och två limpmackor med för mycke smör och ost. Jag tycker inte om sött te och jag hatar förmycke smör på mackorna men ändå kan jag minnas hur gott det var att få sitta där och äta och se på sköna söndag med mormor. Ett väldigt starkt minne som helt plötsligt bara poppade upp i min skalle. Kanske för att jag tänkt mycke på mormor de senaste dagarna. Hon överraskade mig med massa skraplotter på posten. Jag älskar att få överraskningar så jag är fortfarande super glad för det även fast jag inget vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0