femtioårs fest för faster kaka.

hon vill aldrig vara med på kort men jag lyckades när hon inte var berädd. =)

image238

här i köket när det var paket öppning.

Och så fick vi super god buffe med massa frukt och kött och sallad och grejjer. Det var riktigt gott.
Vi satt längst ut på kanten med Annica...

image239

hon hade varit och modellat så hon var jätte sminkad... mot för vad hon brukar vara alltså.
och hennes kille (kainas kusin) Tommy satt mittemot mig.

image240

sött par va? =)

image241

och Kaina var favvo moster hela kvällen..

image242

Maja hade fickan full med pengar som hon gärna bjöd bort. =)
Och när Kaina blev trött så skickade hon maja till sin morfar....

image243

Kennet och Roger... ni får gissa vem som är morfar. =)

image244

men här är hans sköna mamma.... Astrid. Det är krut i den gumman. =)

image245

Jag gick på damernas och passade på att ta ett litet självporträtt.
Sedan var det tack och godnatt.... för maja

image246

men det var inte bara för henne... det var ganska många som låg och slaggade lite här och var. Vilket jag tycker är väldigt roligt. Då vet man att det har varit kul om man måste ta en liten sov paus mitt i allt.

Susan var inte den som somnade men hon såg ganska demonisk ut... iaf på den här bilden.

image247

hon är en snäll och väldigt trevlig prick Kainas syster.
Sedan åkte vi hem... men innan det så sa Kennet att jag såg ut som en liten japan i håret så jag var tvungen att fota det när jag kom hem för att se om han hade rätt.

image248

han hade nog ganska rätt.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0