H.O.M...day 1

Fredag....

Börjar med den klassiska bilden i bilen... mot stan....
 
image209

Lotta... lottas polare och Kaina. Taggade!

image210

Nere på studion för att ta en liten dryckes paus... Kaina, Fredrik och Fredrik.... men jag ville oxå vara med på kort... så jag gjorde mitt bästa. =)

image211

....jag och papi...
Det roliga med Fredrik och Fredrik var att dom hade en ganska utstuderad plan för hur dom skulle kunna dricka så mycke som möjligt men ändå se allt dom ville se.
Så när vi gick ut och rökte skulle dom gå på toa sedan en öl och så ner på äpplet där dom skulle se tre låtar med Fredom call och sedan skynda iväg till Meshuggah. Vet dock inte om dom höll sin tidsplan genom hela kvällen.

image212

jag fastnade visst på fler kort... =)  Jag, Kaina och Fredrik

Så vart man ju lite röksugen efter vi drinkat..... och där ute stod det massa folk som man kände.

image213

Emma (marias syster) och hennes vän Kate.

image214

Maria och björn... och om man tittar noga ser man Linda där i bakgrunden.

image215

Jag och Terje skulle se kära ut.... och då sa han att han alltid är glad när han är kär.

Så gick jag in och skulle gå på TC och kolla om det var allsång...

image216

och i  hissen träffade jag min söta Ghekka.

image217

På TC var det ingen allsång... men jag hittade Angelica.

Men då gick vi iväg på Meshuggah istället.

image218

image219

Sen var det dax att röka igen...

image220

Kaina och Anna

image221

Jag och Lina

Och så sist... kanske inte den sista bilden jag tog... men man ska väl sluta när man är på topp.

image222

Oscar och Kaina... Over and out för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0