är i sundet...

nu är jag nere hos mina päron och gör lite av varje. tex var vi på g3 i torsdags och jag blev så förbannad att jag nästan gick in i väggen. stod i baren för att köpa min undergoda vitryss... då kommer en brud jävel som var kanske 35-40 och ställer sig brevid. så stod det jävla slanet och puttade på mig med sin jävla röv. störigt som satan men jag knuffade bara tebax lite demonstrativt och sket väl i det. så kom bartendern och jag fick beställa och betala och så fick jag tebax typ 32:-  så då tog jag tjugan och lämnade tolv kronor som dricks. så stod vi och snackade lite och sedan skulle jag ta min drink och gå. då ser jag hur det blonda jävla skärt slanet som stod brevid mig tar mina driks för att betala sin egen jävla öl med.... Vem fan gör så!   jag blev så jävla lack och paff att jag bara... vafan gör du? snor du mina dricks? då såg hon ut som en fågelholk. så jag sa åt henne att lämna tebax pengarna och så sa jag åt bartendern att hon snott hans dricks och han blev oxå arg. men inte så arg som strekken. då gav hon tebax tre kronor. och jag tyckte att det nästan var värre än att ta dem från första början. så jag kallade henne för några väl valda och så gick jag. medans strekken stod kvar och skällde som ett monster. då  låtsades hon att hon var norsk och inte förstod. men vi visste att hon ljög. och efter lite krig var saken löst och pengarna åter ställda till bartendern.
men jag är fortfarande förbannad och förvånad. Vem fan gör så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0