Nu ställer jag ner foten...

Jag mins på den gamla förhysteriska tiden när man satt i ring och stirrade på varandra, blev mycke tråkigt. Då uppfann man för att spela ljuv musik en bullig randig snutplatt....
Men idag är det fan inte bättre. Vad tynger mig en dag som denna då? Jo det ska jag tamefan berätta vare sig ni vill veta eller inte.
WHATS WITH THE FUCKING JULFIRANDET? AAAAAAAAAAAAAahHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhh!
Det är en stund kvar tills det är första advent och typ över en fucking månad innan alla övergödda mongo farsor ska "köpa tidningen". LÅT MIG VA! Jag firar inte jul, jag gillar inte jul, jag tycker inte att pepparkakor är gott, och det är fan inte mysigt med barrträd innomhus! Men spelar det någon roll? OH NO! För vart man än går och vad man än gör så får man den jävla "julstämningen" nertryckt i halsen som en oskalad jävla banan. Ja det kanske inte var en jätte bra liknelse men jag är upprörd.... Måste andas lite nu, men jag har nog inte sagt det sista i den här frågan.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag ska inte fira jul i år... Puss

2008-11-13 @ 06:59:33
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0