mascara... mashmara

Jag har under nästan tjugo år av användning och tio år av starktberoende haft en stormig relation till mascara. Och jag tänkte att kanske kan någon få lite guidening genom mina många måååånga misstag. Jag har testat allt. Små, korta och tjocka fransar pryder kanten av mitt ögonlock. Med alla konstens regler har jah testat att få dem att se långa och lyxiga ut men inget har egentligen fungerat. Och på riktigt, alla vet väl att blåbär är så in i helvete nyttigt för kroppen så varför inte göra en mascara med blåbärs-någonting i? Ja det är ju en skit kass ide men men tydligen går några dumma jävla på det eftersom den där jäveln säljer som smör... just det, som smör.
Och sedan alla jävla idiot grejer... super-ultra-mega-x-tra-ordinära-maxade-förlängande-förtjockande-förstoppade och för att toppa skiten så har den ju så klart curly-effect. WHAT!
Jag kan bara säga att jag har en just nu som är super jävla bra som faktiskt blir svart, sitter hela dagen och inte kliar som ett jävla miffo. Och det är en helt vanlig jävla mascara. Typ steget upp nfrån dem där som fanns på sjuttio början på åttiotalet som man skulle spotta på. AND I FUCKING LOVE IT!!!!

Sug på den era jävla svartöge fascister.

Kommentarer
Postat av: Minna

Har du hittat den i Stinas sminkväska? Haha ;)

2008-10-29 @ 06:44:34
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0