såååå fuuuuucking tröööött.

Satt och skulle göra min läxa och det gick ganska bra tills jag helt plötsligt insåg att jag nickat till. Känns kanske lite olönt att fortsätta plugga då.
Har varit fullt upp hela dagen. Började som sagt med M.U.S och sedan hade jag en anstälningsintervju och sedan hem och käka middag. Så åkte jag och hämtade ett paket från Mary Kay och sedan så fixa lite med nya produkterna. Det var jätte kul att se hur dem nya produkterna såg ut. Jag är oxå väldigt nöjd med min hudsalva. Lukta muuuums. =)
Sen hade jag min första sånglektion med en ny lärare. Lite kristen... eller lite, hon hade flyttat till umeå för att starta en kyrka i mitt fucking kvarter dessutom. Inte faen vill man väl ha en kristkavalkad i närheten. Får man ju onda blickar när man måste gå och köpa sin bakis dricka på söndagarna.
Iaf, det blir nog bra med sången även fast hon nog själv kände att hon tagit sig lite vatten över huvudet när hon träffade mig. =)
Slutadr min lektion kvart i nio så då skyndade jag hem för att se på greys. Och då hade min bästa bästa svarta Sara gjort mat.. eller ännu bättre pubtallrik. Jippi,. =) SUPER TACK!

Och sedan har jag ju som sagt försökt att plugga lite oxå. Kanske hinner läsa lite imorgon innan jag ska på skolan. (vi vet alla att det inte kommer att ske.)


laters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0