snuvur....

Idag gick jag på skolan för att jag var tvungen att redovisa min tråkiga bok. Men huvudet känns som om det väger lite mer än det brukar. Än det borde. Och dessutom så tappade jag min mobil i toan idag. BLÄÄÄ! Vet inte ens hur det gick till. Det sa bara plums . Jag fattade inte ens vad det var först för jag såg den inte ens. Men jag tittade ner i böjen och där, så långt jävla in som den kunde komma låg den.
Nu är den tvättad och ligger på tork. Hoppas att den funkar. Skulle vara ganska pinsamt och gå in på elgiganten igen och lämna in denna för samma som den förra. Dom tycker nog att jag borde hålla telefonen utanför toan. Det tycker fan jag med.

Annars har inte så mycke hänt. Bussen jag åkte med hem var trasig. Sedan visade det sig att den inte vaar trasig utan att chaffören bara kopplat förbi alholåset. mycke skumt.


TILL SIMON OCH STREEKEN: Super tack för paketet, Jag har redan svullat i mig hela struten. Tänkte att jag skulle ringa eller smsa men min mobil är ju lite indisponibel.

LATERS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0