Somliga går med trasiga skor...

Ännu en vecka till ända och det känns som om tiden springer iväg. Det känns som om jag inte hunnit göra något alls men trots det har jag ändå varit ganska effektiv. I måndags var jag över till Sofia och började göra kjolen till Helges klänning, oh my gosh... det kommer att ta tid. Efter typ tre timmars arbete i måndags hade vi inte fått till en enda remsa. Sedan fick vi jobba som dårar och nu har vi ändå fått till en del så vi har väl ca hälften eller nåt kvar. Jag tror att det kommer att bli sket bra och den kommer att vara jävligt unik och helt olik alla andra töntiga svenson klänningar, men jag är oxå grymt nervös att det inte ska bli som vi vill. Men vi får nog till det.

Sedan var jag med grannarna på bio och såg på Fast and Furious med min darling. Och han är ju inte illa. Filmen var bra förrutom att det var ganska mycke hjulskviik och växlande och motorljud som kändes lite to much för en inte så motor intresserad.

Vad har jag gjort mer? Jo jag var på sjukan och kollade mina ögon efter som jag har haft lite problem med synen ett tag. Dom trodde att det kunde bero på övertryck i huvudet och det skulle man isf lösa enom att borra ett hål och sätta in en slang som skulle lätta trycket. Men som tur var hade jag inte vattenskalle utan det såg ganska bra ut. Mina synnerver  var böjda och jag hade förstorade blodkärl i ögonbotten men det visst hon inte vad det kunde vara så jag ska tillbax om två månader och kolla igen. Och dom droppar ju nåt i ögonen så det ser ut som om man bara har pupiller.... KNARKARE! =)

så var det ju det där med jobb... jag vet inte om ni vet att jag börjat söka men jag har iaf fått en superbra handledare som hjälper mig jätte mycke. Nu har jag fått önska lite olika jobb och så skulle hon återkomma om två veckor när hon hört om man kan få arbetsträna på något sådant ställe. Mer säger jag inte nu...

ha't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0