nagelfixar dagen är äntligen här.

Jag har sprickor i typ alla naglar och hälften hålls ihop med hjälp av tejp så det ska bli riktigt slkönt att få dem fixade idag. Jag vet dock inte vad jag ska göra jag har inte riktigt bestämt mig. Men med tanke på att det är h.o.m om typ en vecka blir det nog något i rockens tecken. =)

Jag är trött på kyla. Jag hatar när det är kallt och hela kroppen blir stel och öm. Längtar till sommaren och om någon känner att det vore en god gärning att ta med mig utomlands innan dess så är jag helt ombord.

Sedan undrar jag varför folk är rädda för mörkret?
I mörker är man skyddad från både andra och sig själv men i det obarmhärtiga ljuset finns ingenstans att fly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0