Helg äntligen... eller?

Idag är det som bekant fredag och helgen står inför dörren. Så vad ska jag göra i helgen? Jo ja ska nog hjälpa Ghekka att färga håret och sedan försöka sy lite mer. Just idag har det gått ganska bra så jag har bara en snabb lunch paus nu innan ja ska sätta igång igen. Och sedan ikväll tror jag att jag ska se på så ska det låta och festa lös med en liter hallonsaft eller nåt.

Var på make up stores vip kväll igår och det var mycke trevligt. Kul att Elin äntligen är tillbax. Hålla på och skaffa barn och greja år fan inte för sig. Innan jag skulle dit så hade jag lite tråkigt så jag gick lös i smink väskan. =)



gul/grön och lila. det är roligt att färg är tillbax på tapeten. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0