min arma tå...

För ca en vecka sedan var jag i tvättstugan och gjorde det man gör i en tvättstuga. Och när jag  var klar hade jag en stor hög med tvätt som jag skulle ta med mig upp. Sofia kom över och käkade middag så hon följde med ned i tvättstugan och tog en liten hög och jag tog en stor. Så gick hon ut genom dörren och jag skulle följa efter men dörr jä***n hade åkt igen lite så jag köde in foten rakt i dörren och mördade min tå mellan dörren och fotplattan.



blå och svulen... ajaj. Det var svårt att få med på bild men ni får gärna tycka synd om mig ändå.


Kommentarer
Postat av: sofia

Aj aj! Jag gav inte mycket sympati då men gör det nu iaf. det ser inte skönt ut :(

2009-03-26 @ 15:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0