WIPEOUT

Har ni sett det nya tv programet på 5? På söndagar vid typ åtta eller nio så går det ett program som heter wipeout. Jag såg och skrattade så att jag grinade. Dom som är med får fan inte lite spö. Jävligt kul! Hoppas att det kommer att vara lite olika grenar och grejer för jag har redan bokat in nästa söndags skrattfest.

Och jag måste oxå säga... JAg har provat några nya glassar och en var super god och en inte lika bra. Den första var Noggermint som jag hade höga förväntnignar på men blev besviken, men så har jag heller aldrig gillat noggers mitt knöl. Den var bara okej tyvärr eftersom jag älskar mint/chokload glass. Den andra var som en dröm. Jag vet inte vad den heter men det är en Magnum glass och den kommer i en liten låda, redan där känns det lyxigt. Jag har ingen aning om vad den kostade men i den lilla lådan låg en glasspinne med ljuschokladöverdrag och innuti vaniljglass med kolasås och chokladbitar och mandel med choklad. Nästan som en ben och jerry fast på pinne. Såg oxå att det fanns både en ljus och en mörk låda och jag tog den ljusa. Kanske är något annat i den mörka.
YOU HAVE TO TRY IT!

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha, jag låg ensam hemma och tittade på det, så sjukt roligt! Men det känns ju lite skumt att ligga och garva i sin ensamhet :) Kram

2009-03-12 @ 17:40:19
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0