Inte lika morgon bitter längre...

I morse var allt som någon gång varit grått helt jävla svart. Men nu är det grått igen. Och då tänkte jag att jag skulle lyssa lite ljus i mörkret.

Jag vill bara säga tack till alla som kom på min fest i lördags det var en liten men tapper skara. =) Jag tog typ tre kort eller nåt så det kanske blir något att visa sen men jag orkar inte koppla in  kameran för de ynka bilderna. Sedan vill jag tacka för alla fina presenter jag fått... Både på min födelsedag och före och efter. Några av sakerna jag fick var...

Av Jocke the dicemaster och Jenny fick jag allt man behöver till min favvo coctaill "mangodropp" och 2 perfekta glas till. Det gjorde mig jätte glad dels för att det är gooooood shit men oxå för att någon verkar lyssna när jag ordbajsar. Tack som fan... Måste oxå säga att jag fick det förra helgen för att "någon" trodde att jag fyllde år i onsdags. hihi..

Sedan fick jag en jätte fin teckning av Catrin som är ett porträtt av mig helt grymt. Jag ska försöka fota och blogga den sen... jag fick oxå en skit snygg tavla av ghekka. En tavla som jag varit kär i ett tag nu faktiskt.

oxå fick jag... Tofflor, en bok, tryfflar, pengar, guitarr hero Metallica, en spegel, tp fickformat kändisfrågor, godis, prinsess strössel och lite annat... om jagf fått nåt jag inte nämnt är det för att jag är senil.

nu måste jag på lektion igen... until next time....

live my twisted dream....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0