boken ligger uppochned

Det känns som om allt är ett kaos. Jag kan inte andas, kan inte sova, har ett nytt magsår och funderar på att rymma. Det skulle vara grymt om jag kunde åka och hälsa på Minna ett tag för att få lite andrum, men den dvärgen har ju flyttat till ett o-moa-vänligt ställe. (läser inte in nåt i det...  grrr) Känns som om jag är fångad i frihet. Om man nu kan vara det. Verkar inte helt klart jag vet, men det är så grumligt mitt vatten är just nu.

Det känns skönt att jag har bra vänner runt mig som jag kan spy ut min galla till. Tror dock att jag ibland/offta blir lite för mycke för dom. Och då blir jag bara arg... inte på dom såklart utan på mig själv för att jag är en pain in tha as. Men det är så mycke lättare att skälla på någon annan.

Så vad har jag gjort i veckan? Jag har varit på kontoret varje dag för att styra upp personal. Det har väl gått lite sisådär. Ska iaf ha inskolning i morgon med en person. Och sedan på måndag ska en komma 10:00 och sedan en ny kl 12:00. Känns inte som en lysande ide men vad ska man ta sig till utan knäckebröd och sill. Äta olja?

Sofia my pal... Hur kommer det sig att jag har gått och blivit en vinhagga? Är det du som har dragit ned mig i träsket? Eller ska jag säga lyft mig till insikten av denna nya hobby. Skulle lätt ta en glas vin just nu om det inte vore för att klockan faktiskt är 04:32 och som jag sa. Inskolning kl 12. URK!
Oxå skumt att jag saknar dig fast vi pratar typ en miljon gånger varje dag. Luv u biatch!

Kaina din ben mördare. Jag vet inte hur du står ut med mina gasmoln och moodswings. Inte coolt att rapa okontrollerat ut i luften, but I do. Och du flyttar inte... Imponerande. Kan vara Kenny som härdat dig. Det blir andra bullar när vi flyttat till stockholm. Då ska jag bli en tjej igen och jag tänker dra med dig i tjej träsket. =) My great BFF!

What tha?!??!!!! Tidningen damp just ned hos oss... Vi har fan ingen tidning! Helst inte halv fem på morgonen.

Så till slut vill jag bara säga ett suuuuuper stort tack till min granne Jocke som alltid orkar lyssna på mig. Du får mig alltid på andra tankar när jag får för mycke kaos i skallen. Oftast är dom andra tankarna i köksregionen. Mat alltså. Jag är själv lite imponerad att det verkar alltid sluta med matprat. Don't get me wrong, I like it. Alla skulle ha en sån vänn som du. =)  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klagobanken har öppet alla dagar o alla tider på dygnet här o du har för närvarande hög kredit :D

2010-04-09 @ 18:39:24
Postat av: sofia

jag är glad att du är en vinhagga det är bra o va det :D, saknar dig också, vi kan inte få nog av varandra tror jag!!

2010-04-11 @ 17:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0