and this is how u remind me

I fredags var jag som sagt på visfestivalen på holmön. Det var blandat gott och ont skulle jag vilja säga. Några var riktigt pissdåliga och några var sjukt bra. Min favvo hette Kristina Kjellson tror jag och hon var kung. Riktigt duktig och sjukt rolig.  Sen var det Stefan Sundström som avslutade kvällen och det gjorde han som vanligt med bravur. Jag tog faktiskt lite kort.

(Korten kommer senare...)



Sen igår var vi på trädgårn och hängde. Jag, Kaina och Ia. Det var trevligt men ändå skumt på nåt sätt. Känns som om jag fick någon sorts blick tillbaka i tiden och kände att jag är så jävla glad att jag har gått vidare och inte längre orkar med skit. Känns dock lite tråkigt att "alla" som jag en gång varit vän med verkar ganska triviala och intet sägande. Är det jag som blivit gammal eller dom som blivit det. Jaja... Summan av kardemumman var iaf att det var trevligt. Och jag har världens bästa Kaina och Sofia som mina trogna vapendragare. LUV U GUYS! ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa Olsson

Hej Moa!



Hittade din blogg för ett tag sen. Jag gillar den skarpt.

Ville bara säga hej och nu när helvetesmåndagen är över kan jag ju passa på att önska dig en fortsatt skön vecka.



Hälsningar

Lisa aka Åke

2010-08-03 @ 16:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0