Bland katter och fesalukt...

Jag har passat på att låta vårat hem förfalla medans Kaina inte är hemma och städar som en galning. Måste dock säga att jag på inget sätt gillar oreda så det blir till att dra fram snabbeldraken och dra en runda i morgon. Kenny det aset fiser värre än sur surströmming och Ruben har förälskat sig i Minna. Var än hon går fäljer han efter, och så fort hon sätter sig i soffan lägger han sig i hennes knä. Jag funderar på hur bra det kan vara eftersom hon är lite allergisk. Ingen super kombo tillsammans med förkylning och astma.

Dessutom har hon tillslut lyckats smitta mig. Jag har snor fulla hjärnan och klåda i halsen. Men jag sa nej till förkylning så jag hoppas att det bara är något snabbt övergående.

Idag var vi på stan en snabbis. Det kändes galet ansträngade att åka ner bara för att typ åka hem igen. Tror att det var rekord snabb visit på stan. Men vi köpte med oss lite fika som vi ska svulla om en liten stund så det var inte helt bortkastat.

Och så till näst sist... Jag minns inte om jag redan gnällt över detta eller om jag bara tänkt det. Men min bil är iaf typ minst två veckor bort fortfarande. Det fattas fortfarande delar och det verkar kunna ta hur lång tid som helst att få fram. =( Tror att det är lika bra att kasta skiten på dova och köpa en ny för alla miljoner jag har.... Nä, just ja. Jag har ju inga miljoner.


Jag har en hemlighet...

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag saknar Ruuuben! Och dig med :)

2010-08-30 @ 23:36:25
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0