kan nåt mer gå fel

Idag dog min bil. Dom säger att det är generatorn men det skulle lika gärna kunna vara att hela jävla bilen brunnit upp vad mig anbelangar. Jag är så jävla less på att det ska jävlas.
Det skönaste på hela dagen var att jag hann luncha med Minna innan jag var tvungen att ta permon hem för att bilen som sagt var död. Det hade ju inte skadat om jag hade laddat den innan min lilla mils långa promenad. Men den började inte dö förrens jag var typ 20 m från huset. Alltså när det bara var monsterbacken kvar.

Men nu är jag i böle och dricker kaffe och surar och sen ska världens bästa moster med familj komma med pizza. Det är ju alltid nåt. =)

Plus att det finns någon där hemma som jag börjar sakna ganska mycke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0