Önskelista...

Ja som dom flesta vet så börjar jag bli gammal. Och detta blir ett faktum när jag fyller år. Och istället för att alla ska ringa och fråga vad jag vill ha så lägger jag upp en liten lista på saker jag önskar mig här. Själv klart så förväntar jag mig att få allt detta plus mycke mycke mer.... Eller. =)

Nya glasögon utan repor.
En tv till sovrummet, gärna 28 tums tjock tv.
Gitarr.
En sängram och nya madrasser.
Frisör besök.
Massage.
Xtra hård disk till datorn. Sån man  kan ha som backup
Målar kurs
Språk kurs
Stracciatella kulor från lindt.
Linser
Glassmaskin
Mp3 spelare som spelar annat än finsk tango.
Vännerboxen.
Kulor till läppstaven, gärna med strass.
Tryfflar.
Volbeat biljetter.
Sommardäck till bilen.
Vinterdäck till bilen.
Smycken.
Puder.
Mascara.
Biobiljetter.
Middag på restaurang.
True bloodbox 1 och 2
Canvas att måla på.
Blandade roliga färger, gärna acryl.
Gardiner till sovrummet.
Bland skivor till bilen. (cd)
Mobil telefon


Det är vad jag kan komma på att jag vill ha just nu. Och ja, jag vet att det är ganska många dyra grejer och jag förväntar mig inte att någon ska slå till och köpa mig nåt svindyrt. Men ni kan gå ihop eller jag skulle bli glad bara för bidrag. Det som glädjer mig mest är ändå om någon kommer och äter lite tårta med mig. =)

.... jag önskar mig en sak till också men det är hemligt...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Under förutsättning att din hemlighet inte är att du ska bli nunna så kan jag bidra med en nyhet. Din farmor ska bjuda på en turkisk tårta när du kommer hem. Själv tror jag att jag bjuder på får i kål. Du får en billeverans av mig.

2010-08-30 @ 08:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0