tristdag

Vad har jag gjort idag? Jag klev upp, duschade, käkade kina mat till lunch. Sen har jag spelat Wii. Mamma gick just och lade sig men fram tills dess har jag spelat mer eller minder hela dagen. Ganska skönt faktiskt för att jag har en ganska gedigen träningsvärk efter att jag och strekken drog/bände däck av fälgar igår.
Där kan vi snacka girlpower. Magnus och pappa hade tydligen testat men gått bet för. Vi lyckades ändå ta av 7 fucking däck.
Strekken var som en kung med bultsaxen eller va fan den där tång grejen heter.

We did good!

Och inga nyheter om bilen... Den är fortfarande på verkstaden och dom har inte riktigt hittat vad det är för fel på den... Kan alltså ännu vara hur mycke eller hur lite som helst att fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0