Förbaskat

Vad ska man med fötter till egentligen? Jag skulle bara ta ett glas vatten så jag kör fram mot kranen och då råkade jag mosa min fot mot underskåpen. SATAN VA ONT! Jag fattar inte att jag aldrig lär mig. Det enda jag kan skylla på just nu är att jag har den andra permon och den är lite högre än den gamla.

Sen gick jag ut i snö stormen idag för att följa Kaina till Obs. Jag tänkte passa på att gå på apoteket så att jag kunde hämta lite magpiller. Börjar vara ganska less på halsbränna. Men nä då kunde jag ju inte hämta ut några för att mitt recept gick ut den tredje. Så nu får jag helt enkelt klara mig genom jul och nyår ändå. =(

Det känns inte riktigt som min dag idag...

Kommentarer
Postat av: Minna

Men måste du ha sån apå recept då? Såna receptfria kanske kan funka lite iallafall?

2010-12-22 @ 15:14:10
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: ghekka

de blir "skogen" heeeela nästa vecka =)

2010-12-23 @ 16:22:31
URL: http://baraminn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0