Tvaga din lekamen...

Idag fick jag ett vad jag tycker var ett jätte roligt brev. Det stod att jag vara kallad till operation och att jag skulle tvätta mitt hår och kropp ordentligt innan jag kom för operation. Om jag skulle vara besvärfri nu så skulle jag höra av mig innan så att jag skulle slippa op, och se till att jag slipper köra bil på operations dagen. Jag får heller inte ha på mig parfym eller... nagellack... WHAT!?

Det roliga i detta är att det jag ska göra är ta bort ett jättelitet födelsemärke som sitter ca 1 cm från mitt ögonlock. Jag ska inte sövas eller nåt. Skulle bli förvånad om jag ens kommer att få bedövning.... Men det är viktigt att jag inte har nagellack och kör bil.

Det hela is going down om två veckor så jag uppdaterar väl sen hur det gick... Ändå ganska roligt brev.

Kommentarer
Postat av: Emma

Lite kul, nagellacket har o göra med att dom mäter din puls via fingret och har man då nagellack brukar det vara svårt att få till mätningen rätt. :) Lycka till!

2010-02-18 @ 08:24:51
URL: http://detendalediga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0