Billig bil skänkes till högst bjudande...

Jag är så jävla less på den där jävla segstartade isklumpen till bil. Igår var Johanna och Kaina ute och skottade runt bilarna i över en timme trots 20 grader kallt. Och Kaina var en riktigt pärla och laddade batteriet så att skithögen skulle starta och sedan satte hon på kupevärmaren så att det inte skulle vara en grotesk isklump när jag skulle till jobbet... Men trots alla kärlek den där jävla biljäveln fått så vägrar den att släppa in mig i bilen... VA FAN! Hur är det ens möjligt för dörren att frysa fast hela jävla tiden. Den har aldrig gjort det förr.. Men nu passar det tydligen ypperligt att göra det i tid och otid. HELVETE VA LESS JAG BLIR!

Kommentarer
Postat av: jennie

kasta bilen i papperskorgen!

2010-01-29 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0