Dawson's creek

När denna serien gick första gången så tyckte jag att den var ganska töntig och jag fattade aldrig riktigt va fan det var som gjorde att folk följde den. Som att jag har fått höra att en av mina manliga hårdrockspolare vägrade att gå på förfest på fredagarna för att han skulle kunna se dawson's... Jag tänkter inte säga vem det är... Han vet själv och borde skämmas. =) Bara en sån sak som att det gick på fredagkvällar är ganksa konstig.

Äny hu... Nu går den iaf i repris på nätterna. Och jag tycker att den är helt ok. Kanske för att jag saknar tonåren... Kan man göra det? Kanske för att då var man ung och naiv och trodde att livet skulle bli bättre... Jaja, jag ska någon gång sluta att vara bitter-britta.

För den som vill se Dawson's Creek så går det dubbelavsnitt alla vardagnätter med början mellan 03:00-04:00 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0