klippt och what tha...

På nyårs afton så valde jag att klippa mig. Mitt hår har varit sååå jävla slitet länge nu och jag kände att det var på tiden att göra något åt det. Så jag tänkte först bara att jag skulle toppa men det var ju väldigt olönt eftersom det var så slitet så det slutade med att jag klippte av ungefär 20 cm på längden och klippt upp det ganska mycke. Jag tycker såklart att det blev väldigt kort men Kaina säger att det typ inte syns. Ni får tolka detta sjlälva. Jag tog ett kort... men jag har en stor kola i munen och ser helt mongo ut så... äh va fan... men skyll er själva.






Kommentarer
Postat av: Minna

Syns ingen skillnad, men det känns säkert som två meter ;)

2010-01-05 @ 22:31:46
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0