anonyma bloggkommenterare...

Jag vet inte ens var jag ska börja. Hur kommer det sig att man kan vara såååå jävla tuff och ha åsikter när man inte ens vågar stå för det? Om folk tycker illa om mig så gör det fan inget. Jag tycker förmodligen sämre om er ändå era stinkande luder. Se jag vågar stå för vad jag säger. Är det också så att folk har jävligt lite för sig i sina egna patetiska liv så att man måste hålla fast vid minsta lilla "spänning" som händer i någon annans liv. Jag skulle fan skämmas om jag gick runt och tänkte på skit som hände någon annan för vad... två år sen? Let go! MOVE ON! Och om dessa allternativen känns för svåra så face up för fan och stå för vad du tycker.


Dessutom så stör det mig när folk skriver kommentarer och det enda dom har att säga är typ att man har stavat fel eller skrivit konstigt eller att man har fel info. Det ska väl för fan inte vara så jävla noga. Vem fucking bryr sig!!???!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0