besökarna...

Igår kom mamma och mor-mor upp till stan och hälsar på. Så igår kväll åkte jag och Kaina till deras hotell och käkade middagsbuffé. Där fans lite alltmöjligt och det var ett väldigt bra pris. Mycket gott.

Idag kom dom hit och provade "mina" goda macarones och sedan åkte vi till slöjdarnas hus i vännes. Eller det ligger lite närmare än vännes. Vid vindelälven för att vara ärlig. Det var jätte fint där och det fanns massa med hantverk så mor-mor fick värmeslag av allt tittade och mössprovande.

Efter det så åkte vi och shopade lite och sedan efter tanterna svalkat sig i en kalldusch så käkade vi middag på invito. Det var en super god pasta med kyckling till mig och mamma. Kaina och mor-mor åt istället laxpasta. Som tydligen oxå var riktigt jävla god.

Imorgon ska dom åka hem och det tycker jag är tråkigt men man får väl hoppas att dom kommer och hälsar på snart igen. =)


over and out for now....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0