våra macarones

Okej, jag erkänner nu när jag såg bilden på dom andra att våra kanske inte ser xakt ut så. Men jag är suuuuuper nöjd. Både med att jag tycker att dom är jävligt gulliga och dels för att dom blev super goda. Först tyckte jag att dom med brun fyllning var godast. Men efter ett tag ändrade jag mig och gillade jordgubbsfyllningen bättre... Men nu är jag nog tebax på att gilla pärontryffel fyllet bäst. Kanske för att jordgubbskrämen blev lite lös... Men den var så jävla god så det är nästan dött lopp. Jag är iaf taggad som få att testa att göra dom igen och testa andra smaker. =)

Dessutom vet väl alla som känner mig att jag älskar mini format på stuff... Och dessa gröna mumsbitar var uuuunderbara. ME SOOOOOO HAPPY!










Tack tack jocke.... =)


Kommentarer
Postat av: Minna

Fina dom blev! Men alltså, vad smakar dom? Är det typ maräng med nåt smakjox i? Som typ i vanliga kakor? Jag vill också testa!

2010-07-14 @ 13:21:13
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0