jag har varit i östersund

Sist jag var i östersund var  när jag fyllde år... Alltså ett ganska bra tag sedan. Men det var nice att komma ner igen. Jag hann träffa jätte många och hängde massor med mamma. Mer än jag brukar hinna. Kanske för att jag inte träffade Minna nåt denna gången. Kan ju bero på att hon flyttat till upp-your-az-sala. Ja, jag gillar det inte... för att det är långt bort och för att dom har sommar och vi har kallt. =(

Jag tog lite kort där nere och här är några av dom. Vi var ut på G3 och det var som vanligt roligt men det var nästan lite väl mycke folk. =)









 

Morsdag:









Det var jätte trevligt och det var god mat och suuuuper god tårta. Tack snälla mamma! Jag tänker på dig lite varje dag, bara så du vet. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0