Det måste vara mig det är fel på

Jag vet att jag är ganska gnällig och att jag ofta klagar på allt möjligt. Men det har visat sig att allt mitt gnäll kanske inte är helt motiverat. Jag har nämligen några av världens bästa vänner. Tack för att ni finns när jag behöver er som mest. =)

... Och allt det andra undrar jag vad det beror på? Det måste ju bero på mig att folk i min omgivning blir på dåligt humör. Jag menar ingen särskilld eller någon speciell situation. Jag menar bara att det är jobbigt att veta att jag gör andra människor illa. Människor som jag bryr mig om. Och om det verkligen är så, då ber jag om ursäkt från botten av mitt hjärta. Jag menar aldrig att såra någon eller göra någon ledsen och arg. Jag vet att jag ibland kan vara hård men om jag sårat någon så var det aldrig min mening. Tillslut vill jag bara säga att jag blir väldigt upprörd och förstörd av "silent treatment". Om nåt är fel så säg det till mig istället...

Kommentarer
Postat av: Minna

Det är inget fel på dig underbaring!

2010-05-09 @ 20:22:26
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: ghekka

jag blir alltid på bra humör av dej, de är jättekul att umgås med dej........juh!!!!!!!!!



älskar dej!

2010-05-19 @ 22:51:18
URL: http://baraminn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0