Alone

Jag älskar att sjunga, önskar bara att man var lite bättre på det så man slapp "skåp-sjunga" i sin ensamhet. Sitter just nu och lyssnar på Alone av Heart, sjukt bra låt. Dessutom har Celine Dion gjort en cover på den som är grym.

Annars idag... Jag har tvättat, duschat, spelat wc3, laddat mobilen, ätit lunch och typ inget mer. Suttit vid datorn en hel del. Känns som om det inte har hänt mycke i världen senaste tiden... Eller ja, en av mina bästa barndomsvänner har fått barn. En liten Liam tror jag att det blev. Så grattis till dig Anne-Mia som tagit ett stort jävla kliv in i vuxen livet. =)

På tal om att ladda mobilen... Hur kommer det sig att det känns som om ingen någonsin hör av sig om jag inte har hört av mig först? Insåg detta av att jag inte messat till någon idag och det visade sig ganska tydligt då att om inte jag hör av mig så hör ingen av sig till mig heller. Utom Ghekka och Kaina, ni är fortfarande på min goda sida. Nej jag menar ingen speciell och jag vill inte höra nåt jävla gnäll heller. Det är bara så det är.
Är lite less på att vara andrahandssortering bara. Det skulle vara skönt att komma först nån jävla gång.... Any day know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0