Helg!

Åh vad skönt det är att ha ledigt en hel helg. Utan att måsta gå till nåt tråkigt gammalt jobb och typ skrubba potatis eller nån sån skit. ;0) Nä, men faktiskt så känns det alltid ganska kul att ha nåt planerat i helgen. Nåt som känns ganska uppstyrt. Ska med Kaina till Skarinska imorgon och lyssna på lite riktig musik.
Ska bli kung! Vi ska nog ha lite förfest här innan så det blir oxå nice.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer ihelgen. Idag är det jag och Big K mot världen. Ganska skönt att slippa ha någon dum jävla whats-her-face här. Ville ju gå på bio med ghekka igår men hon har hosta så det blev inget. Hoppas att det blir snart ändå.

Nä nu tror jag att jag ska typ dö vid soffan en stund innan jag tar tag i livet... Eller så kanske jag går och gör nummer ett och dör lite sen. Ja, så får det bli.

Later's!

Kommentarer
Postat av: ghekka

inte så mycke hosta längre, men jävulskt ont i halsen......på nätterna, skumt värre, o jävligt störrigt att de aldrig går över, jag är inne på 3de veckan nu. hoppas den går ett tag till, i 3d =)

2010-11-08 @ 14:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0