i natt jag drömde något som...

Såklart ska jag börja med att säga att det är kallt som fan... Inget nytt på den fronten. Känns oxå som om det kommer att bli värre framåt natten. =( Jag vill/behöver ta en promenad för att rensa skallen. Men det går ju fet-bort när det är en miljard grader kallt ute.

Jag är också jätte nervös för att jag ska på ett ganska avgörande möte imorgon. Och allt hänger på mig. Vad jag gör och säger kommer imorgon att avgöra min framtid. Till viss del iaf. Det känns väldigt bra men också jätte läskigt.

I övrigt var jag på stan med Ghekka idag. SUPER NICE! Vi fikade och shopade och snackade massa. Det är skönt att prata med henne för hon förstår mig på ett sätt som få gör. Kanske för att hon vet vad jag menar utan att jag måste förklara. Hon vet för det är lika för henne. Sen är hon oxå den skönaste människan ever!! =0) Och jag fick se hennes nya tatuering idag. KLOCKRENT! =) haha!

Jag måste oxå visa mina nya vantar som jag unnade mig att köpta idag. Men det är så mörkt nu så jag kan inte fota dom. Ska styra upp ett kort i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0