pussel

Det började med att jag ville spela alphapet men hade inget, så då kom jag på att jag har ju ett pussel i källaren. Tänkte att det kunde ju vara roligt. Det tog typ över en timme att leta reda på det och när jag väl hittade det hade mitt pussel sug lagt sig lite. Men jag tänkte att det skulle komma tillbax när jag jag väl satte igång. Mnja, får jag väl säga. Det var ganska kul en liten stund som snabbt gick över till att pusselfasrsissten-Hube slavade mig att fortsätta i evighet tills jag fick gam-nacke. Pausade och fortsatte nästa dag. Sen tog vi typ en veckas paus och la sedan färdigt det. Kaina hjälpte oxå till så det gick ganska fort på slutet. Och jag tycker oxå att det var roligt även fast jag gnällde ganska mycket. Har lite dåligt tålamod bara. Så här blev det iaf...



Känner att det inte riktigt framgår av dessa bilder hur stor det var men 1500 bitar är en del och dessutom tog det upp i princip hela vårt matbort. Vi var ändå effektiva för vi räknade ut att vi hade lagt ungefär 150 bitar i timmen. Det är ganska bra tycker jag för en relativt oerfaren pusslare. =)





Kommentarer
Postat av: A

Jag har också det där pusslet. Galet stort. Och en miljard minidetaljer:) Men roligt!

2010-11-29 @ 14:28:40
URL: http://tabularasa.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag har ett sånt där och jag har varit sugen på att lägga det ett tag...men det är inte lika roligt själv.

2010-11-29 @ 16:29:19
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Johanna

Helvetet så stabilt det ser ut! :) Är sjukt nöjd faktiskt.

2010-11-30 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0