Lagom är bäst...

Det svenskaste av svenska uttryck måste väl ändå vara just "lagom är bäst". Fy fan va tråkigt. Och vad betyder det egentligen? Bull shit! Dit jag vill komma med detta är iaf... Drick med måtta kära vänner. För fy satan vad det kan straffa sig när man inte gör det. =) För det första så har vi ju den uppenbara bakfyllan som är som ett kvitto på xakt hur mycke man drack dagen innan. Sen har vi ju även nattritualerna som kan variera sig i utförande allt ifrån 5-i-2 ragg till hulka över toan. Jag vill oxå tillägga att båda är ganska obehagliga fast på mycket olika sätt.  Och mellan nattritualer och krogspontanitet så har vi ju även det fördömda fylle smsandet. Ooops! =) Sen har vi ju själva fylle stadiet oxå. Då man tror att man är odödligare än vanligt. Man har såklart mer pengar än vanligt och man säger saker som man kanske inte borde. I det flesta fall är det ju inte skitsnack heller utan mer sånt man tänker kanske känner, men på grund av normala spärrar inte säger. Som man av sååå många anledningar inte borde säga heller. För om det var så att saker borde bli sagda eller smsade så borde inte detta ske när man är full och kanske drar saker till sin spetts. Öh... förstår någon vad jag svamlar om eller är det min bakishet som maler på utan vidare framgång?

Summan av kardemumman är iaf att jag var grymt full igår och drack betydligt mer än jag brukar/borde. Men vet ni vad... Det skiter jag i för jag hade roligt. So if I was drunk? Jag sa/smsade inget jag inte menar eller står för eller skulle kunna säga any day of the week (om jag tordes). Jag dansade inte fulare än jag brukar. Och så vitt jag vet blottade jag inte något opassande för någon.... Som inte ville se. ;0) Sofia och Tina är så jävla sköna dansdamer att jag inte ens vet vad jag ska säga. Det var grymt! Det var kul att vara på ett nytt ställe oxå även om jag kanske inte känner att jag vill gå dit igen. =) Tog lite kort oxå men eftersom graden av fylla var ganska påtaglig så är det inga kort ni kommer att få se. HAHA!

Sen måste jag oxå kasta in en liten... Tycker att det var kul att Kaina åkte ut på på CC med Maria och Annica trots att hon inte drack annat än vatten. Det ska jag säga att jag vet inte om jag hade klarat det. Det verkar som om dom hade haft roligt oxå. 

Kommentarer
Postat av: Minna

I know the feeling. Igår va jag så bakis att jag trodde att dödens dag va inne. Inte ok...

2010-10-25 @ 10:39:00
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0