well hello... =)

"What a day for a day dream"

Jag måste säga att jag tycker att det är roligt att alla (alla som jag följer alltså) bloggar på friskt nu. Till och med Strekken har fått fingrarna ur. =) Jenny är flitigare än någonsin med sin blogg uppdatering och Minna hon är ju obeveklig i sitt bloggande. Roligt tycker jag!



Därför tänker jag bjuda på denna bild. =) Hahahaaa! När man har jävligt lite för sig så är det lätt hänt att det blir såhär. Hihi.

Sen ska jag oxå säga att det är väldigt kul att folk kommenterar på min blogg. I like it!
Nu ska jag hoppa in i duschen och se om jag kan styra upp nåt face så att jag kan åka ner på stan och ta ett glas vin. =)

Laters!


Kommentarer
Postat av: A

Jag tycker att du också är himlans duktig på att uppdatera:) Det hade varit superroligt om du också skulle följa med till Vällis! Sätter ni er i bilen nu så har ni ju gott om tid;) I annat fall lovar jag att sjunga en låt åt dig med. Vad sägs om Suspicous minds? HaHaha

2010-10-29 @ 13:52:10
URL: http://tabularasa.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag försöker att kommentera ofta för jag vet själv att det är roligt att få kommentarer :)

Och jag måste säga att det är roligt att du börjat uppdatera oftare också! Kollar in varje dag vettu :)

2010-10-29 @ 17:32:30
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0