I'm in love...

... with a fairytale.

Igår fyllde Jocke som sagt var år. Det var väldigt trevlig på hans kalas och den mäster fixaren hade styrt ihop macarones med tuttifruttismak. LJUVLIGT! Det fanns även cupcakes med nougatstuff on top. Och låt mig bara säga... hamanahamana... Mmmmm. =)
Det är oxå alltid roligt att träffa Jockes föräldrar för dom är så olika varandra. Marita är en snäll och omtänksam typisk mamma och Jockes pappa är så grymt skönt spontan. Han säger vad han tänker och är skojfrisk. En riktig pappa liksom. Det får mig att sakna min familj där hemma i Östersund jättemycke. Min mamma är som Jockes föräldrar i ett. Snäll, omtänksam, spontan, rolig, barsk och millitärisk. Jag skrattar aldrig så mycke som när jag är med min mamma... Och den bästa kombinationen är när man får vara med både mamma och min moster. Älskar dom jätte mycke och det som känns både bra och dåligt är att för varje dag som man blir äldre så blir jag mer och mer lik dom båda. Mest mamma faktiskt.
Och äldre blir man lite fortare än man räknar med. Nu är det bara en dryg vecka kvar tills döds domen är här.... URK!

Jag kan erkänna att detta är ett ganska konstigt inlägg men I DON`T CARE!  Så det så.

Nu ska jag ta på mig strumpor innan mina fötter fryser sönder och ramlar av och sedan ska jag ta och dammsuga lite innan det blir en lååååång kväll med Resident evil 5 på PS3.

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo man blir som sin mamma. Dina yllestrumpor är här och väntar på dig. Kanske du kan adoptera jocke som lillebror så får du lite bonusföräldrar, och dom får den underbaraste dotter man kan ha. Jag är inte snål (läs bitter)

2010-09-05 @ 10:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0