Söndag natt...

Sitter här och klockan är inte mindre än 4:44 på "morgonen". Jag låg i sängen hela dagen idag så jag förväntar mig inte att jag ska kunna sova än på ett tag.

Helgen som gått har varit tuff och hård på så många sätt. Det började i fredags med att jag försökte att föra en konversation med någon som inte ville prata med mig. Eller iaf inte ville höra vad jag hade att säga. Eller så kanske personen i fråga hörde vad jag hade att säga men sedan inte ville svara. Eller så kan det vara så att personen som egentligen behövde ha en konversation med mig i själva verket var jag. Att jag måste komma fram till någon sorts jobbig jävla självinsikt om att saker kanske inte är som jag hade hoppats på för ett år sedan... Eller 10. Eller så kanske det är så att allt som man tror om sig själv är sant, och det skulle ju vara det värsta av allt. Iaf för vissa. Jag vet ju att jag är världsbästfenomenal. Ja, det finns ett ord som heter så.

Sen i lördags så försökte jag att ha lite distans till allt och lät bli att konversera. Helt plötsligt så gick det lite lättare. Förrutom att jag hela tiden hade ganska dåligt samvete för att jag inte gjorde som jag alltid gör. Inte för att jag känner mig tvingad att göra nåt, utan för att jag vill.... Jag vet att jag svamlar, jag ska sluta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0