Mouahahahahaaa!

Idag fick jag höra typ det roligaste jag hört på länge. Och jag vet att det är taskigt att skriva det när jag sedan inte kan säga vad det är. Men jag kan verkligen inte säga nåt för det skulle verkligen peka ut vissa inblandade. Men tro mig. Jag skrattade länge och väl. Var riktigt skönt faktiskt.
Vad som var lite mindre skönt är däremot att jag har ganska ordentlig träningsvärk idag. Det känns ändå ganska bra för det var ett tag sedan men det gör ju oxå ont. Så jag hoppade att träna idag och får göra ett försök imorgon istället. Kanske hämta min iPod som blev färdig lagad idag. Så att jag får lkite mer peppande musik på min tränings playlist.

Nu ska jag snart käka kina mat med min övertrötta kompanjon Kainurt och sedan ska jag ta en promenad med "he-that-needs-sleep". En skön dag faktiskt fast jag har hört ryktas att det är ganska kallt ute idag. Får pälsa på mig för jag är grymt sugen på prommis.

Rock on and live free!

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag vill veta det roliga!

2011-04-12 @ 19:32:09
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0