SKJUT MIG!!!

Jag har under en veckas tid nu gjort allt jag kunnat för att vara glad och hållit en ganska obitter attityd.(för att vara jag) Men så i morse när jag vaknade så kände jag ett starkt avgrunds hat växa innom mig och ju längre jag är vaken dessto värre verkar det bli. Ska snart åka och träna så jag hoppas att jag kan få ut lite aggressioner. JAG HATAR ATT VAKNA! JAG HATAR FOLK! JAG HATAR ATT AAAAAAAHHHHHHAAAAA!!!!
Undra om det kanske hade varit bättre om jag inte hade haft en sån bra vecka? Då kanske jag inte skulle haft massa upplagrad irritation som vill komma ut nu.
Det har iaf över lag varit en bra vecka även fast jag fått veta saker som jag verkligen ångrar att jag frågat om.

I tisdags gick jag en promenad ner på stan. Det var första gången i år och det var ganska trevligt. Fast om sanningen ska fram så var jag fan genom kall innan vi var framme. Men det var ändå nice. Sen i Onsdag så fyllde ghekka år så då var jag dit och käkade tårta. Jag hade köpt en lampa till henne som jag tyckte kändes väldigt hon. Och tydligen så tyckte hon det med för det visade sig att hon redan hade en. =/ Men hon blev nog glad ändå. Jag fick oxå äta världens största bit av en asgod schwartzwald tårta. Sen igår var jag på torsdags lunch med Ia och snackade snippski. haha. it was fun! Och efter det sprang jag på Jocke så vi snackade lite skit. Oj oj, jag glömde nästan att säga att Kaina har fan skämt bort mig i veckan. Hon har lagat massa mat till mig. Bland annat en SUPER god natt kebab tallrik och mormors lax. YUMMO! Som sagt en ganska bra vecka generellt. Så varför är jag då så arg???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0