Sol i sinne, brun inne...

Det har hänt så sjukt mycket på slutet att jag inte ens vet var jag ska börja. Tror helt enkelt att jag skiter i att säga något alls om allt och säger istället att igår var jag på sofias 30 års fest. KUNG! Måste säga att man har fan tjej fest för sällan. Det är ju fan klockrent att bara festa med damer. Det är ingen jävla konkurans eller censur. Det är bara brutal ärlighet och vulgärt uppförande. Så jävla bra.

Sitter just nu och funderar på om jag ska klä mig och gå ut i det fina vädret eller om jag helt enkelt ska sitta inne med min gråt och käka lunch och se på parenthood... Tror det blir parenthood först och sedan en promenad när min iPod laddat färdigt. Man vill ju inte promenera utan musik.

Och till Minna... Snön har äntligen försvunnit. Det finns några berg kvar på parkeringar och så men annars är det typ snö fritt även i norrland. =) Me like.

Kommentarer
Postat av: Minna

Snöfritt låter bra! Jag har legat ute nån timme i det gröna gräset och solat idag :)

2011-04-24 @ 14:26:49
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0