Söndag/måndag

Nu är det natt... igen. Det verkar vara ett återkommande fenomen det här med nätter. Jag klagar verkligen inte. Jag tycker tvärtom att det är ganska nice. Det blir mörkt och tyst. Skönt helt enkelt. =)

Denna veckan som gått har varit kantad av guldkorn och avslutades med en suuuuuper skön dag idag. När jag passade på att få in mitt tredje träningspass för veckan. Jag har faktiskt kunnat hålla mitt april-löfte riktigt bra så jag hoppas att det kommer att gå lika bra nästa vecka. Men det här med att vara glatt inställd är fan inte helt lätt.

Nä nu ska jag gå och sortera tvätt så jag slipper göra det imorgon innan jag ska tvätta och sedan hoppa i säng. Imorgon är en ny dag, och gamla moa skulle sagt att en ny dag innebär nya problem. Men nya jag säger att en ny dag innebär nya möjligheter. Haha!

Sov gott alla och lycka till med provet Hube.

simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0