Soooommaaaar!

Fy fasiken vilket skönt väder det var idag. Tillochmed när det var slut på sol och ganska kallt var det endå skönt ute. Jag längtar till alla varma sköna sommar nätter som vi har framför oss. Jag längtar till alla sköna slapp dagar som jag kan dega i Kainas stuga. Jag ser fram emot att slänga mitt spö i nydalasjön och plocka upp en riktigt stor jävla fisk. Men mest av allt längtar jag till sommar nätter och lite skönt uteserverings häng....

Och nu till något helt annat... Du som detta angår vet vad jag menar....

Det finns inga rätt eller fel. Det finns inga borde, måste, eller skulle. Det finns inga regler eller pekpinnar. Bara kärlek, omtanke, glädje och sorg. Och jag finns här genom allt även när jag inte behövs... ♥

Kommentarer
Postat av: A

Härliga tider! Vi har också superfint väder:) Ska bli gött med sommar efter den här sugvintern:)

2011-04-27 @ 11:50:50
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0