Dåligt humör...

Igår var jag på ett sugigt humör. Och jag vet inte vad det var om egentligen. Tror att det var en liten build up av allt som händer just nu. Det är fan inte lätt för ett kontroll freak att släppa taget och låta allt som sker ske. Men med lite tur så blir det bra. Eftersom jag är bitter och synisk så förväntar jag mig ju att det kommer att hända något dåligt snart eftersom allt har gått bra och allt känns kul. Det är som en liten overload på konstiga lyckliga kännslor. Vet inte hur fan man hanterar sånt....

Och på tal om dåligt humör...

Här om dagen fick jag 700:- i parkeringsböter. Varför? Jo för att mitt fucking tillstånd hade gått ut.. i maj! Hur fan ska man ha koll på sånt. Det är ju inte så att man själv kollar när fan skiten går ut. GRRR! Jag blir förbannad bara av att tänka på det.

Men det ska jag inte göra nu för idag är jag på mycke bättre humör och jag vill fortsätta att vara det. Tror att jag till och med ska slå till på ett fotbad och kanske en benrakning. Men först ska jag köra lite saker till Kainas nya place. Ska bli roligt att se hennes och Ragges kryp in. Av vad jag har hört är det ganska litet. Men finns det hjärterum... =)

Tack för igår, inatt och imorse. Always a pleasur! Mouahahahahaa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har aldrig dåligt humör. Det är HELT OK att njuta av stunden. Ta ut all glädje och lycka du kan i förskott. Det värsta som kan hända är att man varit glad i onödan. Kram

2011-08-06 @ 13:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0