tar det aldrig slut??!!

Känns det inte som om det aldrig tar slut på julen nu för tiden. Även fast det idag är dagen efter D-Day så känns det som om det kommer bara mera. Jag har väl gått och blivit gammal och bitter eller nåt...

Just nu sitter jag iaf här ensam och funderar på om jag ska få fingrarna ur och göra mitt jobb eller om jag ska skjuta på det ännu en dag. Jag är ju trots allt chef. Men det innebär ju oxå att det brabbar bara mig om jag slackar... Hmm...

Nu är det typ två veckor kvar tills Jocke drar till Kittelfjäll för att jobba och vara borta i typ tusen år. Nä jag är inte bitter. ;0) Det är ändå okej. Jag kan hantera det. Just nu kan jag nog hantera det mesta. Kanse för att jag är för trött för att göra nåt alls.

För ca en vecka sedan så tänkte jag att mitt liv ändå börjar arta sig och vara rätt okej. Men mycke kan hända på en vecka. Är det inte magiskt hur mycket otänksamma ord kan stanna i ens medvetande. Tror inte att folk egentligen menar något illa när dom säger vissa saker. Men det är svårt att inte ta illa upp eller ta åt sig ibland. Hoppas att vad än jag gör så blir det bättre än vad jag gör det just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0